Warsztaty, dzięki swej formule – metodyce i gronu uczestników,  są unikalnym wydarzeniem wśród spotkań poświęconych tematyce cyfryzacji Polski.

Warsztaty są spotkaniem seminaryjno- warsztatowym, dostępnym tylko dla przedstawicieli sektora publicznego, dedykowanym dla kadry zarządzającej wysokiego szczebla. Metodyka warsztatów obejmuje wykłady, dyskusje, omawianie studium przypadków, symulacje, wspólne analizy rozwiązań. Z tego powodu liczba uczestników uczestniczących w Warsztatach ograniczona jest do ok. 30 osób. Udział jest bezpłatny.

W trakcie warsztatów poruszane są zagadnienia kluczowe dla osób odpowiedzialnych za procesy cyfryzacji w Polsce. Dominuje tematyka praktyczna, omawianie zagadnień związanych z realizacją zadań jednostek administracji publicznej, budową systemów i cyfryzacją procesów oraz bezpieczeństwem cyberprzestrzeni. Tematy są konsultowane i formułowane podczas spotkań z wykładowcami i uczestnikami.

Wśród prowadzących są wybitni praktycy – przedstawiciele sektora publicznego, których bardzo rzadko można spotkać na imprezach konferencyjnych,  mający ogromne doświadczenie w zakresie realizowania z sukcesem, dużych i ważnych z perspektywy państwa, projektów we własnych instytucjach.

Warsztaty są częścią Konferencji CyberGOV 2018 (środa 6 czerwca 2018 r.) Każdy zarejestrowany uczestnik Konferencji, będący przedstawicielem sektora publicznego może zgłosić chęć udziału w Warsztatach (poprzez formularz rejestracyjny). Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w Warsztatach będzie możliwy wyłącznie po potwierdzeniu drogą mailową przez organizatora konferencji. Warsztaty są bardzo wysoko oceniane przez uczestników –  wszyscy uznali w anonimowych ankietach, że warsztaty spełniały ich oczekiwania i chcieliby wziąć udział w kolejnej ich edycji.

Lokalizacja

Warsztaty odbędą się w Sound Garden Hotel przy ul. Żwirki i Wirury 18, w sali Opera, na 1 piętrze centrum konferencyjnego.

Dla uczestników konferencji dostępne będą miejsca na parkingu podziemnym w cenie 6 PLN brutto / godzina lub 60 PLN brutto / doba.

Nocleg

Przyjezdnym uczestnikom korzystającym z noclegu w Warszawie polecamy skorzystanie z oferty, którą specjalnie dla naszych gości przygotowały wybrane hotele. Lista hoteli znajduje się tutaj

AGENDA (główne wystąpienia)

Agenda może ulec zmianie

09.30 - 10.00

Rejestracja i kawa

-

Powitanie uczestników

Paweł Nogowicz, Prezes Evercom, Polskie Towarzystwo Informatyczne

-

Problemy konsolidacji i unifikacji infrastruktury IT w jednostkach szczebla wojewódzkiego

Łukasz Łakomski, Dyrektor Biura Cyfryzacji, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Marek Jaworski, Główny specjalista ds. projektów i rozwoju, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

-

Przerwa kawowa

-

Ewolucja sejmowych systemów bezpieczeństwa widziana z pozycji służb IT - studium przypadku

Zbigniew Jabłoński, Dyrektor Ośrodka Informatyki, Kancelaria Sejmu

-

Nowe rozwiązania i koncepcje implementacji jako odpowiedź na oczekiwania sektora publicznego

Paweł Nogowicz, Prezes Evercom, Polskie Towarzystwo Informatyczne

-

Dyskusja

13.00 - 14.00

Obiad

-

Pryncypializm prawny gwarancją bezpieczeństwa?

Marek Kulawczyk, Dyrektor Departamentu Informatyki, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

-

Dyskusja

-

Zadanie w grupach i dyskusja z udziałem eksperta – RODO. Problemy, absurdy i wyzwania. Interpretacja i praktyka implementacji przepisów a funkcjonowanie i realizacja e-usług

16.00 - 16.15

Zakończenie warsztatów oraz wręczenie certyfikatów